Είσαι εκπαιδευτικός και αναζητάς νέους, δημιουργικούς και συμπεριληπτικούς τρόπους να εμπλέξεις τους μαθητές σου; Θέλεις να γνωρίσεις καινοτόμες διδακτικές μεθόδους που έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία από εκπαιδευτικούς σε όλη την Ευρώπη;
Η Ευρωπαϊκή Ακαδημία Erasmus+ ACAδΙMIA (www.european-acadimia.eu) προσκαλεί εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν σε μια μοναδική σειρά δωρεάν διαδικτυακών σεμιναρίων (μέσω zoom) που θα πραγματοποιηθούν από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο 2025.
Κάθε σεμινάριο θα ανοίξει την πόρτα σε νέα εργαλεία, μεθόδους και ιδέες που μπορείς να ενσωματώσεις άμεσα στη διδασκαλία σου, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα και τη συμμετοχή των μαθητών σου.
🔹 Τα σεμινάρια επικεντρώνονται σε 11 δημιουργικές και συμπεριληπτικές μεθόδους, όπως:
- διδασκαλία μέσω θεάτρου και αυτοσχεδιασμού,
- εφαρμογή των αρχών Montessori σε μη-Montessori σχολεία,
- παιχνιδοποίηση της μάθησης,
- χρήση ψηφιακών εργαλείων,
- maker education και πολλά ακόμη
Κάθε ενότητα περιλαμβάνει δύο δίωρες διαδικτυακές συνεδρίες από τους ειδικούς που ανέπτυξαν τις μεθόδους. Ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να δηλώσει συμμετοχή σε μία ή περισσότερες ενότητες. Η γλώσσα του σεμιναρίου θα είναι τα Αγγλικά καθώς σε αυτό συμμετέχουν εκπαιδευτικοί από διάφορες χώρες του κόσμου.
📅 Περίοδος διεξαγωγής: Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2025
🕓 Διάρκεια κάθε συνεδρίας: 2 ώρες (17:00–19:00 ώρα Ελλάδας)
✍️ Δήλωσε συμμετοχή εδώ: https://forms.gle/YrjRh1T2UHTtnanQ7
Πιο αναλυτικά, οι μέθοδοι που θα παρουσιαστούν είναι οι εξής:
Όνομα Μεθόδου | Σύντομη Περιγραφή | Ημερομηνίες Σεμιναρίου | Υπεύθυνος Οργανισμός |
Digital Storytelling | Δημιουργία ιστοριών με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, με σκοπό την εξερεύνηση διαφόρων θεμάτων μέσα από συμμετοχικές προσεγγίσεις. | 7-8 Οκτωβριου | Πανεπιστήμιο της Girona |
MONTECH | Χρήση των αρχών της Μοντεσόρι για την διδασκαλία τεχνολογικών εννοιών | 14-15 Οκτωβρίου | Πανεπιστήμιο της Girona |
Talentmaker | Πώς μπορεί ένας εκπαιδευτικός να εκμεταλλευτεί τα ταλέτα του και αυτά των μαθητών του για να κάνει την διδασκαλία πιο ελκυστική | 21-22 Οκτωβρίου | Πανεπιστήμιο της Girona |
Creative STEAM | Χρ΄ήση Θεατρικών Τεχνικών για ην διδασκαλία των θετικών μαθημάτων | 28-29 Οκτωβρίου | Κέντρο Σπουδών Λαϊκού Θεάτρου |
GAME | Σχεδιασμός μαθημάτων βασισμένων στις αρχές της συμπερίληψης και της παιχνιδοποίησης, | 11-13 Νοεμβρίου | Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας |
Strength-Based Learning | Μέθοδος διδασκαλίας βασισμένος στα δυνατά σημεία του κάθε μαθητή | 17- 25 Νοεμβρίου | University Colleges Leuven-Limburg |
Θέατρο στην Εκπαίδευση | Συμμετοχική θεατρική μέθοδος που βασίζεται στη συλλογική και βιωματική προσέγγιση, χρησιμοποιώντας το φανταστικό πλαίσιο ως ασφαλή χώρο για ομαδική εξερεύνηση προβλημάτων | 24-26 Νοεμβρίου | INSITE Drama |
SEDIN | Αρχές της μεθόδου Μοντεσόρι για εφαρμογή σε μη Μοντεσοριανά σχολεία | 1-3 Δεκεμβρίου | European Montessori College |
Παιχνιδοποιημένη Μάθηση | Χρήση Ψφιακών Παιχνιδιών για την ενίσχυση της κριτικής σκέψης και της επίλυσης προβλημάτων | 2-4 Δεκεμβρίου | Πανεπιστήμιο της Ισλανδίας |
Δημιουργική Μάθηση | Δημιουργία Θεατρικών Σεναρίων για την διδασκαλία κάθε μαθήματος στο δημοτικό σχολείο | 8-10 Δεκεμβρίου | Κέντρο Σπουδών Λαϊκού Θεάτρου |
EAR | Συνδυασμός της Σωκρατικής Διαλεκτικής με θεατρικές τεχνικές για την προσέγγιση κοινωνικών θεμάτων στο σχολείο | 15- 17 Δεκεμβρίου | Action Synergy |